سلام من توی سایت راجع به مضرات ازدواج فامیلی خیلی خوندم و میدونم خیلی بده ولی الان یه اتفاقی افتاده یکی از اعضای خانواده ما و من بهم علاقه داریم  و من و اون هم نمیتونیم بدون هم زندگی کنیم از یه طرف حفتمون برا هم مناسبیم از یه طرف دیگه فامیلیم.

تا الان نتونستیم با خانوادمون در میان بگذاریم ولی میبینم که وقتی حرف از ازدوهج من پیش میاد خیلی مشتاقه بدون جواب من چیه) البته ازدواح با غریبه (میخوام بدونم اگه ازدواج نکنیم من در اینده چجوری مثلا میتونم جلو اون با همسرم صحبت کنم یا مثلا چجوری دوران بارداریمو بگذرونم اونم جلو چشم اون چون خانوادمون بهم وابسته هستو اونم خیلی به مادرش جوری که با اینکه پسره توی همه جمعها با مامانش هست منم به مامانم خیلی وابسته هستم و جفتمون همیشه توی جمعها هستیم.

حالا میشه نظراتتون رو بدونم به نظرتون اگر بخوایم ازدواج کنیم به مشکل بر میخوریم؟؟ اینم بگم اون دکترای انسانی داره من فوق مهندسی  و منم هدفم دکتری هست.حتی شغل پدرامون یکی هست..یعنی سطح خانوادمون یکی هست.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج فامیلی (۸۹ مطلب مشابه)