سلام و عرض ادب

یه راست برم سر اصل مطلب؛

"دیگه تصمیمم برای پسر شدن جدی شده"

اینکه بگم من الآن که دخترم گاهی اوقات مرتکب خ. ا میشم متأسفانه و بدبختانه، زمان خاصیم نداره بعضی اوقات خودم رو می‌گیرم بعضی اوقات شده روزی دو بار، ولی این وسط عذاب وجدان که به کنار همه ش حس می‌کنم دارم به خودم تجاوز می‌کنم و البته درست هم فکر می‌کنم.

من خودم رو بدترین متجاوز به خودم می دونم. دلم خوشه که با کسی نبودم یا تعرض بهم نشده ولی خودم کم به خودم تعرض نکردم، دعا و نمازم فایده‌ای نداره به حالم، لطفاً نگین برو فلان دعا رو بخون خودم بارها این کارها رو کردم بی فایده بوده.

از طرفی از روابط آزادم خوشم نمیاد، اگر خوشم می اومد چون معمولاً دخترها بیشتر ضربه می خورن واقعاً به نظرم کار خوبی نیست، ولی من راهش رو پیدا کردم، باید برم پسر بشم، تو شهر ما هیچی برای پسرها عیب نیست.

نه دوست دختر، نه طلاق دادن زن، نه حرمسرا باز کردن، تنها واکنش به رفتارشون اینه که: "جوونن دیگه"!

کلاً از هفت دولت آزادن، زن هم نمی گیرن دیگه یا میرن با روسپی ها یا همون دوست دختر. کلا راه براشون بازه. 

اگر احیاناً خواستن یه زمانی زن بگیرن خدایی نکرده، هر جا برن میگن بابا این جوون بوده جهالت کرده دختر بدین بره، کلاً فرقی بین دختر بدون رابطه و با رابطه نیست کلاً دست شون بازه، البته دخترها هم تا حدودی آزادن، ولی نه این قدر که اگه مثلاً تا حد بارداری رفته باشن دیگه برخورد می کنن باهاشون ولی لمس و از این جور چیزها خیلی بد نیست، حالا من این وسط چرا بخوام به خودم فشار بیارم آیا؟!

دوست ندارم دختر بمونم برم سراغ این کارها چون هم خانواده م سخت گیر هستن هم اینکه روح و روانم خیلی حساسه، می خوام پسر بشم بعد هر کاری که پسرهای شهرم می کنن منم انجام بدم خیلی هم راحت ترم به نظرم.

خب حالا تغییر جنسیت چه شرایطی داره؟ چقدر پول می خواد؟ اصلاً تو ایران هست؟ کسی رو دیدین که این کار رو کرده باشه پیش چه دکتری؟ 

پیشاپیش مرسی از کمک تون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
درد دل های دختران (۱۱۸ مطلب مشابه)