سلام می‌کنم به شما کاربران محترم 

سؤالی داشتم از حضورتون و خواهش می‌کنم همه مخصوصاً آقایون جواب بدن چون مدتیه ذهنم رو واقعاً درگیر کرده.

اگر بخواهید ازدواج کنید آیا سمت دختری که کلاس موسیقی و آواز میره و در گروه‌های هنری مختلف و مختلط عضو هست میرین؟ من شنیدم حتی اگر افراد خیلی مذهبی هم نباشن امّا این موارد در اذهان عموم خیلی صورت خوشی نداره درسته؟ من خیلی دوست دارم به این عرصه قدم بذارم و از اون جایی که در سن ازدواج هستم و کم و بیش خواستگارهایی معرفی میشن می خوام بدونم آیا اکثریت جامعه با این موضوع مشکلی دارن؟ چون پدر من با توجه به عقایدشون با این کار مخالف هستن امّا من خودم خیلی به آواز و موسیقی علاقه دارم و مشکلی نمی بینم حتی جلوی آقایونی که مخاطب هنر من هستن آواز بخونم و صدای منو بشنون. 

و اینکه تحت چه شرایطی حاضر هستید همسرتون در این زمینه فعالیت داشته باشه و یا اینکه کامل مخالفت می کنید؟ خوشحال میشم ایده هاتون را بدونم.



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)