چرا پسرها یهویی غیب میشن؟ دلایل اینکه پسری خیلی خودش رو دلباخته نشون میده بعد یه دفعه ناپدید میشن چیه؟ چرا بعضی‌ها عاشق این هستن تمام کننده خودشون باشن چرا می ترسن یا می خوان جایی پز بدن

مثلاً من خودم دو هفته پیش پسری از آشنایان با واسطه زن داداشش باهام آشنا شد به قصد ازدواج. منم تو رودربایستی قبول کردم. طی مکالمه تلفنی کمی که با من داشتن هر چی اصرار کرد به دیدار حضوری من نرفتم هم کروناست هم من دوست نداشتم برم خلاصه سرد گرفتم چون زده شدم اجازه خواستگاری هم خواست گفتم من قصد ازدواج ندارم آخه خیلی سیریش بود و فاز احساسی گرفته بود بعد دیدم یهویی گفت باید برم سراغ درسم بعد دیدم یهویی غیبش زد تعجب کردم چی شد بی خیال شد یهویی. هر چند که من ابداً نمی خواستم بمونه بعد مدت‌ها واسطه ش رو دیدم گفت راستی قضیه منتفی شد فلانی از ایران رفت خیلی بهم برخورد مگه من جواب بله دادم یا من موافق بودم که اون گفت قضیه منتفی شد انگاری من منتظر ایشون مونده بودم.

کلاً مردها چرا این جور رفتار می کنن. یعنی می خوان این جور جلوه بدن ما کات کننده بودیم یا بودیم که نخواستیم؟ هدف شون چیه واقعاً. هدف تحقیر دختره. هدف نجات غرور پسره.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)