سلام

سلام دختری هستم ۲۴ ساله که حدود یک سال و نیم پیش با یه آقایی از یه شهر دیگه تو فضای مجازی آشنا شدم اوایل فقط برای فرار از بیکاری و به قصد سرگرمی بود ولی با گذشت زمان به شدت عاشق اون آقا شدم و اون هم همین طور به حدی که اگه یه روز صدای ایشون رو نمی‌شنیدم دیوونه می‌شدم و تقریباً هر روز به هم ابراز علاقه می‌کردیم و وابستگی من به اون آقا بیشتر می‌شد.

در این بین در مورد ازدواج هم حرف زدیم و ایشون گفتن فعلاً شرایط ازدواج ندارن و اگه من چند سال صبر کنم به خواستگاری من میان و این جوری بود که من به زندگی امیدوار شدم و تو خیالاتم با اون زندگی می‌کردم.

تا اینکه بعد از چند ماه اون آقا پیشنهاداتی رو مطرح کرد که من نتونستم قبول کنم و بهش گفتم که اگه قراره از این جور ارتباط‌ها داشته باشیم بهتره که ازدواج کنیم و با هم محرم بشیم ولی از اون روز به بعد اخلاقش به شدت با من بد شد به حدی که حتی جواب پیام‌های منو نمی‌داد تا اینکه یه شب با هم بحث مون شد و اون آقا گفتن که زن و بچه دارن و از زندگی من برو بیرون و کار به بلاک کشید.

اون شب تاصبح نخوابیدم و گریه کردم باورم نمی‌شد بعد از این همه مدت ابراز علاقه و وابسته کردن من به خودش، در کمال نامردی به من گفت زن و بچه داره و فقط دنبال سوء استفاده از من بوده!  هنوز باورم نشده گول یه آدم شیاد رو خوردم که به زن و بچه خودش هم رحم نکرده.

من اون رو به خدا واگذار کردم که تقاص دل شکسته منو پس بده هر چند مطمئنم هر روز خوشبخت‌تر از دیروزه و اونی که همه چیزش رو از دست داد من بودم. شاید شما بگین رابطه مجازی مهم نیست ولی آدم‌ها تو مجازی هم دل دارن و فرقی با رابطه حضوری نداره. 

از دوستان عزیزم سوال دارم که تا حالا کسی تو شرایط من بوده و اینکه چه جور با حال بدم کنار بیام؟ به نظر شما درسته با وجود داشتن همسر و فرزند وارد زندگی من شد و منو عاشق خودش کردو رفت؟

خدا تقاص دل شکسته منو ازش می گیره؟     


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
درد دل های دختران (۱۱۸ مطلب مشابه)