لطفاً به من کمک کنید و با مثال راهنمایی ام کنید خیلی خسته شدم از دست افکارم. 

من پسری هستم در شهر کوچکی ساکن هستم تا حالا با دختری حرف نزدم. هیچ عباداتم هم ترک نکردم الآن در آستانه ازدواجم، امّا حساسم به اینکه اگر خانمی را برای آینده ام انتخاب کنم که مثلاً قبلاً با خواستگارهاش حرف زده من این قضیه رو بدونم من بدم میاد از این موضوع. 

به هر حال خواستگارها حرف های احساسی تو جلسات آشنایی می زنن بالاخره خودم مردم می دونم مثلاً میگم تو آشنایی‌ها اگه چهار تا خواستگار و تلفنی بررسی کرده باشه حتماً 4 تا حرف عاشقانه هم بهش زدن بعد به همین چیزها که فکر می‌کنم خیلی بدم میاد. 

لطفاً بهم راهکار بدید با مثال برام توضیح بدید می خوام امروزی فکر کنم امّا این فکرها ولم نمی کنن. صادقانه از شما درخواست می‌کنم راهنمایی کنید.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) خودسازی در پسران (۲۳۱ مطلب مشابه)