سلام خدمت دوستان

من ۴۵ سالمه و دانشجوی دکترا هستم. یک ماه پیش از طریق واسطه، با آقا پسری آشنا شدم که ... سالشه و فوق لیسانس .... داره و کارمند اداره ...... هست. در حال گذراندن دوره آشنایی بودیم و سوال و جواب از طریق پیامک بودیم و قرار بود که در عید غدیر همدیگر را حضوری هم ببینیم که پدر ایشان فوت کرد و همه چیز به هم ریخت.

الآن حدود ۴۰ روز هست که از فوت پدر ایشان می‌گذرد و ایشان به من گفته که به علت فوت پدرش و اوضاع روحی به هم ریخته، تا یک سال آینده قصد ازدواج نداره. ولی من نمی‌توانم تا یک سال صبر کنم و می خواهم زودتر تکلیف من روشن شود.

الآن شما جای من باشید چکار می‌کنید؟ شاید این آقا دیگه تمایل به ادامه آشنایی نداره (هر چند که میگه به من علاقمند هست).

من اگر بخواهم منتظر این آقا بمونم، گزینه‌های ازدواج دیگه را از دست می‌دهم ولی الآن هم شرایط روحی این آقا طوری نیست که بخواهم در این موارد با ایشان صحبت کنم.

به نظر شما تا چه زمانی ایشان داغدار هست؟ ممنون از راهنمایی تون.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)