سلام 

من دقیق تعریف می‌کنم شما لطفاً به من بگید کجای رفتارم اشتباه بوده و آیا مستحق چنین برخورد توهین آمیزی بودم؟ 

من دیروز عصری یه سر رفتم فروشگاه بغل خونه مون یه خریدی بکنم هر چی گشتم داخل قفسه‌ها نتونستم نمک پیدا کنم بعدش یه آقا پسری اون جا بود که با بقیه می‌گفت می‌خندید من فکر کردم جزء پرسنل فروشگاه باشه ازش پرسیدم نمک کجاست؟ خیلی برخورد توهین آمیزی باهام کرد همین جوری یه مدت زل نگام کرد بعد سر تا پام رو یه نگاه تحقیرآمیزی کرد و صورتش رو اون ور کرد و بدون اینکه جوابی بده اومد به طرفم. من خیال کردم داره میاد نمک رو نشونم بده همین جوری منتظرانه نگاهش می کردم ولی وقتی نزدیکم شد پشتشو بهم کرد دورم چرخید و از قفسه پشت سرم یه چیزی برداشت و یه جوری که انگار منو به هیچی حساب نمی کنه رفت. من که هنگ کردم کلاً چیزی به فکرم نرسید اون لحظه بگم اون قدر زبان بدن و حرکتش توهین آمیز بود که یه خانمه هم اون جا بود ماتش برده بود دو تایی هاج و واج همدیگه رو نگاه می کردیم.

قشنگ معلوم بود الکی اومد از پشت سر من یه چیزی برداشت که القاء کنه به هیچی حسابت نمی‌کنم. خیلی بهم برخورد اون قدر ناراحت شدم که گفتم زودتر کارم رو انجام بدم برم بهش بگم این چه طرز برخورده چرا جواب سوال مشتری رو نمی دی و اینها ولی بعدش دیدم خودش مشتری بود تو صف صندوق وایساده بود منم بی خیال شدم. حالا سوالم اینه که مگه حرف من چقدر زشت بود که اون جوری باهام برخورد شد؟ گیرم یه نفر شما رو با پرسنل اشتباه بگیره خیلی کار سختی نیست به زبون بیاید و بگید پرسنل نیستم مشتری ام. حالا از اون موقع دارم فکر می‌کنم یعنی اشتباه گرفتن یکی با پرسنل در این حد زشته که پاسخش چنین برخوردیه؟ 

بعدش میگم شاید چون ماسک رو صورتم بوده صدام واضح به گوشش نرسیده سوالم رو نشنیده ولی آخه داشت یه سمت دیگه می‌رفت من که سوال کردم ازش برگشت سمتم و زل نگاه کرد پس یعنی شنیده دیگه. از طرفی میگم شاید چون سر و وضعم نامناسب بوده اون جوری باهام برخورد کرد آخه دمپایی سبز و شال قرمز و شلوار تو خونه و... تنم بود چون فروشگاه جفت مونه و منم خریدم سنگین نبود همین جوری زدم بیرون و به لباسم اهمیت ندادم. ولی خوب هر چقدر هم سر و وضعم بد بوده باشه لباس یه چیز شخصیه اون حق نداشت برخورد توهین آمیز بکنه. شما چی فکر می کنید کجای رفتار من اشتباه بوده؟ آیا مشکل از لباسم بوده یا سؤالی که پرسیدم؟ 



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه)