سلام به همه

حالا الآن نیاید بگید شما همه چیز رو ول کردی چسپیدی به این! نه خودم هم می دونم موضوع خیلی حیاتی نیست ولی سوال شده برام چرا بعضی خانم ها این قدر جبهه گرفتن توی  پست (خواستگارم می خواد قبل از عقد اندامم رو ببینهکه داشتم می خوندم.

یه خانوم گفت این آقا از اون هاست. فقط برای چشم چرونی اومده...

جواب: ؟ چی؟ اگه می خواست چشم چرونی کنه نمی تونست بره توی اینترنت هزاران زن مدل رو عکس هاشون رو نگاه کنه؟ دیگه این همه دردسر رو به خودش رو خانواده بده بیاد خواستگاری... بعد چند جلسه بیاد به این نیت شوم که وقتی همه صحبت ها زده شد و این ها بعد بتونه شما رو به مدته بیست ثانیه ببینه؟! یعنی این قدر آقایون رو بیکار تصور کردین؟ نمی تونست بره به یکی از این زنان معلوم الحال دم خیابون بیست تومان بده قشنگ یه دل سیر نگاه کنه؟

اصلاً این احتمال رو ندادین شاید می خواسته حالا که داره چنین بهایی می پردازه برای این قراردادی که تا آخر عمرش قراره پا بر جا باشه (ازدواج) که رابطه جنسی داشتن هم جزء جدا نشدنی از اونه، حداقل یک بار ببینه با چه کسی داره ازدواج می کنه؟

یه خانومه دیگه (تا جایی که یادم میاد چی گفت) اومد گفت این جور آقایون خیلی ظاهر و رابطه براشون مهمه و قابل اعتماد نیستن. چند سال که بگذره ولت می کنه میره پیش یکی دیگه.

جواب: یعنی ما مردی داریم که ظاهر و رابطه براشون مهم نباشه؟ حرف هایی میزنین آدم مخش سوت می کشه چطور شما این رو یک چیز بد در مورد آقایون دونستید!

خوب اگه رابطه برامون مهم نبود چرا اصلاً برای ازدواج بیایم؟ اگه فقط از شخصیت شما خوش مون می اومد خوب باهاتون دوست می شدیم! بعد در مورد کتاب ها و هنر و خاطرات مون صحبت می کردیم. می رفتیم با هم توی پارک پینگ پنگ باری می کردیم. همون طور که با دوستان آقامون این کار رو می کنیم! دیگه بیایم ازدواج بحث مهریه و خونه و کار و این ها بکشیم وسط برای چی؟ شما خودتون نمی خواید همسرتون بدن تون رو بخواد؟ و نگاهش رو تسخیر کنید با خودتون؟

بعدش ارتباط کسی که ظاهر خانومش براش مهمه با احتمال خیانت و طلاق گرفتن اون فرد رو شما چطور فهمیدین؟ آماری دارید که این جور آقایون بیشتر خیانت می کنن؟ یا این استدلال رو از توی جیب تون در آوردین؟ آمار دارید رو کنید!

طرف رفته سر جلسات خواستگاری گن پوشیده آقا فکر کرده خانوم بدنش این فرمیه بعد که ازدواج کردن فهمیده اوضاع از چه قراره اومده گفته شما سر من کلاه گذاشتید من فکر کردم لاغر بود این خانوم.... من این مهریه ای که این آقا باید بده رو کجای دلم بذارم؟ اون همه خرج عروسی رو کجا؟ آبروی اون خانوم رو چی؟ شکست عشقی و این وقت تلف شده رو چی؟

حتی توی شرع هم تا اون جایی که من می دونم مرد می تونه درخواست کنه که بدن زن رو ببینه. حالا نه اینکه زن هیچی به تن نداشته باشه، یه توری نازکی چیزی بپوشه. نه حرامه نه هیچی.

من که خودم اگه اطمینان نداشته باشم بعد از دیدن خانوم در مانتو، ازشون می خوام که ببینم شون. شوخی که نیست. شاید پوستش یا بدنش جوری باشه که من دوست نداشته باشم.

الآن ببینم بهتره تا ازدواج کنیم بعد ببینم و خوشم نیاد.. یا بهش نگم همه ش این مورد رو تا ابد تو خودم نگه دارم تا ناراحت نشه، یا اینکه بگم و اون ناراحت بشه و بگه خوب چه کار کنم الآن؟ (می خواستی قبلش ببینی؟)

دیگه این همه خودمون رو پاک نگه داشتیم چشم چرونی نکردیم دیگه همسر آینده مون رو بذارین با خیاله راحت انتخاب کنیم. البته این ها همه ش برای بعد از اینکه اطمینان حاصل کردیم از بقیه ی موارد هست.

لطفاً بگید اگه حرف هام منطقی نیست یا نقصی داشت حرف هام. به هیچ عنوان تعصبی ندارم روی این نظر حاضرم تغییرش بدم.


پیشنهاد:

می خوام روز قبل محرمیت، اندامم رو از روی حریر بهش نشون بدم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)