سلام وقت بخیر

اشتباها فکر کردم که یه نفر خواستگارم هست، یعنی خانواده بهم دروغ گفتن و قضیه اصلاً اون چیزی که من فکر می کردم نبوده، فقط می خواستن مزه دهن من رو بفهمن، در صورتی که من فکر می کردم پسره واقعاً از من خوشش اومده، نزدیک یک ماه بهش فکر کردم و تحقیق کردم و توی تحقیقات همه خیلی ازش تعریف کردن، و من همون اول هم از پسره بدم نمی اومد ولی خب اصلاً بهش فکر نمی کردم.  

و فهمیدم فقط قرار بوده یه نفر واسطه بشه و من رو به مادر پسره پیشنهاد بده، الآن خیلی حالم بده حس می کنم اون ها من رو رد کردن، حس خیلی بدی دارم و اینکه اصلاً از فکر پسره نمی تونم بیام بیرون. 

به نظرتون به پسره پیام بدم و صحبت کنم؟ پسر مذهبی هست و حس نکنم خوشش بیاد و اینکه هر چی هم فکر کردم، واقعاً برام سخته بخوام غرورم رو کنار بذارم و اینکه فقط دو بار پسره من رو دیده اون هم شرایط ظاهری خوبی نداشتم، خودم کارمند هستم پسره هم شغلش آزاده و از لحاظ چهره هم کاملاً معمولی هستم، اون موقع که فکر می کردم خواستگارم هست استخاره گرفتم خیلی خوب اومد ، نمی دونم چرا این جوری شد، به نظرتون چه کار کنم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
درد دل های دختران (۱۱۸ مطلب مشابه)