سلام

می خواستم چند کلمه با پسرها صحبت کنم . آقای پسرهای عزیز؛ 

لطفاً به حرف های نگفته من گوش کنید فکر کنید. 

من مسنول شکست عشقی تو نیستم.  چرا می خوای از من انتقام بگیری؟، چرا عقده ها و زخم های روابط گذشته ت رو سر من خالی می کنی؛ من که نقشی نداشتم، پس چرا منو مجازات می کنی؟ 

چرا تا می فهمی دوست دارم و خیالت از دوست داشتنم راحت میشه بازی در میاری؟، اگه دوستم نداری مستقیما این رو بهم بگو، اگه با تو آینده ای ندارم این رو بهم واضح بگو، خودت رو توجیه نکن من ناراحت نمی شم، من از دروغ و مخفی کاری ناراحت میشم نه از واقعیت . 

من مامانت نیستم که نازت رو بکشم، چرا تا یه چیزی میشه قهر می‌کنی چرا فرار می کنی؟، چرا مسئولیت کارهای خودت رو به عهده نمی گیری؟، چرا تا می فهمی عاشقت شدم ازم باجگیری می‌کنی؟، چرا من باید برای اثبات عشقم از مهریه و سایر حقوقم بگذرم، و تو هیچ کاری نمی کنی؟ 

چرا حاضری برای دوست دخترت خرج کنی تا بمونه، امّا برای کسی که قرار یه عمر باهات باشه قطره چکونی پول میدی منت می‌ذاری؟ 

چرا وقتی به من رسیدی این قدر خسته ای؟، با من مسافرت نمیای، چون قبلاً از من اون جا رفتی، شادی و تفریح نمی کنی چون با دوستانت تجربه کردی، سهم من از بودن با تو چیه؟ 

من ازت عشق و همراهی و توجه می‌خوام، من ازت می‌خوام رفیقم باشی، یه اوقاتی دل به دل من بدی، کمبودهای خودت رو سر من خالی نکنی، انتقام کارهای بقیه رو سر من در نیاری، منم قول میدم کنارت باشم، رفیق غم و شادیت باشم، حواسم بهت باشه همه جوره ... 


پیشنهاد:

برسد به دست پسران سرزمینم

۱۵ توصیه به پسر ها در ارتباط با ازدواج، کار و زندگی

6 توصیه برای مردان در مورد مدیریت روابط مادر و همسر

توصیه به پسران و مادران محترم اون ها در مورد خواستگاری رفتن

توصیه به دختر و پسرهای دم بخت

آقایون، اگه در خواستگاری دختر رو نپسندیدید حداقل یه خبر بدید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
توصیه به پسران دم بخت (۶ مطلب مشابه)