من یه پشت کنکوری هستم،(تجربی) به خاطر خیال بافی ها و شبکه مجازی و ... (۹۰درصد خیال بافی) کنکور رو خراب کردم ...

امسال شروع بهتری داشتم امّا یه چیز خیلی اذیتم می کنه و اون هم این هست که من زمانی که ۱۳-۱۴سالم بود پدر و مادرم دعوا های شدیدی تو خونه داشتن و به علاوه پدر بزرگمم فوت کرد و ...

کلی اتفاق تلخ دیگه، من برای اینکه خودم رو تسکین بدم، برای خودم تو ذهنم شوهر خیالی درست کردم و باهاش زندگی می کردم، فقط شب ها ولی به مرور زیاد شد طوری که صبح ها هم فکر می کردم.

ولی بعد یه مدت شخصیت پسرهایی که به عنوان معشوقم در نظر می گرفتم از آدم های خیالی به واقعی تغییر کرد ... من دیدم که دارم جلوی پسرها وا میدم (اهل رابطه نیستم ولی پسر دیدنی جوگیر میشم) ترسیدم و خواستم ترک کنم این عادت رو ولی نگار نمی شه همیشه باید به یه پسری فکر کنم

نمی دونم چطور این کار رو انجام بدم، خواهش می کنم کمک کنید.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)