سلام

دختری هستم ۱۸ ساله هستم، مشکلی دارم که خیلی منو اذیت می کنه ... مسخره م نکنید لطفاً

من اهل رل زدن و رابطه های بی هدف نیستم امّا وقتی می بینم پسری یه جا ایستاده به هر بهونه ای دوست دارم از کنارش رد بشم تا به من توجه کنه.

کارهایی می کنم که جلب توجه کنم، مثلا صدام رو نازک کنم و یا چیزهای خنده دار بگم، خیلی مسخره ست ولی انگار اون لحظه ها مغزم برای خودم نیست.

چطوری جلوی جنس مخالف سر سنگین رفتار کنم؟

کمک کنید منو، احساس حقارت می کنم ...حتما پسرها هم می فهمند که من چقدر هولم، در صورتی که اهل رابطه نیستم،حالا بقیه چه فکری در موردم می کنن کمکم کنید ...



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)