سلام وقت بخیر

یه مشکلی هست که همیشه فکرم رو مشغول کرده، تو دانشگاه با یکی آشنا شدم هم رشته نبودیم و ایشون یه رشته دیگه بودن، بعضی اوقات همدیگه رو می دیدیم و رعایت شده تو سالن گاهاً حرف می زدیم، این آقا مسئول انجمن و برگزاری یه سری دوره ها بود که یه روز تو یکی از دوره ها گفت بیا کمک. 

تو اون دوره یه عکس دو نفری انداختیم، تو عکس مقنعه دارم و پشت میزم و کاغذ دستمه ولی اون هم کنارمه اون موقع اصلاً مغزم کار نکرد، ولی الآن خیلی می ترسم اون عکس دردسر بشه، نمی دونم سه سال از اون موضوع می گذره نمی دونم هنوز اون عکس رو داره یا نه، کسی نظری پیشنهادی راهنمایی داره؟ 

حتی گاهی اوقات اون قدر خسته میشم از فکر و خیال میگم کاش می مردم و راحت می شدم، دلم می گیره برای اون روز می دونم اشتباه کردم اصلاً نمی دونم چی بگم.

درباره اون آقا؛ آدم بدی نیست در این حد که عکس پخش کنه و از این کارها، ولی می ترسم یه جا خوندم نوشته بود هیچ چیز از هیچ کس بعید نیست، کمکم کنید.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)