خیلی آقایان که معرفی میشن برای ازدواج، بعد آشنایی، راحت تماس می گیرن و میگن (خواهر یا خواهر زاده یا هر دختر دیگه‌ای جز موردی که معرفی شده بهشون را) اگر برای اون فرد مایل هستید ادامه بدیم. 

واقعا اگر ما خانم‌ها همین رفتار رو داشته باشیم اون آقا و خانواده‌اش چه برخوردی دارند؟

و موارد خیلی زیادی اومدن که آقا بدون اینکه کلامی بخواهد صحبت کنه و در حد نگاه بلند شدن و رفتن. حتی نخواسته این همه هزینه کرده و اومده لااقل صحبت کنه. 

من هم الحمدالله چهره معمولی و مناسبی دارم هم در مقاطع بالا تحصیل می کنم و هم کارمندم و این تواضع دارم که افرادی که از این جهات از خودم هم پایین‌تر هستند را به منزل راه بدم و فقط بنا را بذارم بر اینکه همین که سالم باشه و اهل زندگی خوبه. امّا نمی دونم چرا فکر می کنن از سر نیازه و خیلی مشتاقم.

به قول امام حسین اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید و رفتار مودبانه با دیگران داشته باشند.



بیشتر بخوانید ...

چطوری یک دختر رو محترمانه از سر خود باز کنم ؟

نگرانم با احساسات دختر داییم بازی کرده باشم

چطور یه نفر رو محترمانه از سر خودم باز کنم ؟

می خوام محترمانه، دختری که عاشقم شده رو از خودم دور کنم

دلایل پسند نشدن دختران در خواستگاری از زبان آقایان

می خوام محترمانه، دختری که عاشقم شده رو از خودم دور کنم

چطور به یه دختر بگم که نمی خوامش؟

چطور به دختری که یک طرفه بهم علاقه داره بگم برو دنبال زندگیت؟

چطور در خواستگاری سنتی، پسر جواب نه بگه که دختر ناراحت نشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خواستگاری های بی سرانجام (۶۶ مطلب مشابه) جواب رد به دختر (۳۳ مطلب مشابه) توصیه به پسران دم بخت (۶ مطلب مشابه)