سلام وقت بخیر

من به خاطر یه مشکلی که در صورتم هست و بدنم اعتماد به نفس م رو از دست دادم و فکر می کنم این قضیه برای ازدواج مهمه. و آقایونی که بخواهند ازدواج کنند هم چین فردی رو با این توصیفات دوست ندارند و حال شون بد میشه! حتی الآن که میخواهم بنویسم خجالت می کشم، مشکلم پرمویی در نقاط مختلف بدن. موهای زائد دارم.

امّا این ها به کنار مهم ترش موی دماغ هست. که نسبت به بقیه معلومه و شاید بیشتر. که حتی در نوجوانی یه فرد آقا به من با حالات تیکه گفت اه موی دماغ داری. سوراخ بینیم بزرگ و موهای بینی هم زیاد. با اینکه با قیچی کوتاه می کنم امّا خوب کوتاه نمیشه و یا تاثیری در کم کردن نداره. 

از اینکه مسخره بشم حالم بد میشه بخصوص توسط جنس مخالف. حتی برای  رفتن به دکتر دندانپزشکی حالم بد میش و اضطراب می گیرم که الآن داره منو به خاطر موی بینی م مسخره می کنه. واقعاً خیلی دارم عذاب می کشم حتی امیدی به ازدواج ندارم چون مردها از خانم پرمو بدشون میاد دیگه چه برسه موی بینی. ضمنا می خواستم روش شمع انداختن بینی رو امتحان کنم که خوندم باعث مرگ یا مرض میش و... 

مثل اینکه نباید موی بینی رو کلا نابود کرد. و هیچ راهی نیست. خواهش می کنم سوال من رو نشان دهید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)