سلام

محسن هستم؛

حدود ۲۰ سالمه و از خوزستان. مشکل پای پرانتزیم به مرور زمان و با پیگیری نکردن های خودم، شدید شده و پاهام واقعاً شکل بدی پیدا کرده (در حد یه کابوس تصورش نکنید امّا به هر حال برای دیگران قابل تشخیص و برای خودم، غیر قابل تحمله). سه-چهار ماهه که دردهایی توی قسمت های مختلف پای راستم (زانو و پایین تر) به مشکل ظاهری اضافه شده و خیلی آزارم میده. 

اعتماد به نفسم هم که هیچ وقت سطح خیلی بالایی نداشته، خیلی پایین اومده و دوست ندارم کسی من رو این طور ببینه. پارسال یه  پزشک جراح گفت که هیچ راهی به جز عمل نداری امّا متأسفانه پیگیری نکردم (وضعیت مالی مون هم همچنان مثل پارسال متوسط رو به پایینه) و همین چند روز پیش، یه جراح دیگه گفت الآن بهترین موقع برای جراحیه؛ چون هنوز زانو و مینیسک پات آسیب زیادی ندیده.  گفت هزینه ی عمل (به نرخ بیمارستان خصوصی) ۴۵ میلیونه. 

بررسی که کردم، متوجه شدم هزینه ای که بیمارستان دولتی می گیره، تقریبا نصف بیمارستان خصوصیه. امّا بیمه نیستم که کارم راحت تر بشه. خواهش می کنم اگر اطلاعات مفید و موثقی در مورد شرکت های بیمه ای مختلف دارید، یا خیریه ها و یا آدم های خیّری می شناسید که بتونن در درجه ی اول کمک مالی، و حتی کمک معنوی کنن، دریغ نکنید و راهنمایی کنید تا به امید خدا، بعد از حل این مشکل، بتونم یه نفس راحت بکشم

سپاسگزارم.



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)