من یه آقای مجرد هستم که بین ۳۵ تا ۴۰ سال سنمه. والدینم دائما به من سرکوفت می زنن و میگن که دستاوردهام در زندگی خیلی کم بودن و کافی نیستن. بهم میگن از نظر تحصیلی و شغلی و پولی و موقعیت اجتماعیم پیشرفت قابل توجهی نداشتم. همسن و سالانم رو میکوبن توی سرم. میگن آینده‌ ندارم. میگن بی عرضه هستم.

احساس حقارت می کنم.می خوام از پسرها و دخترهای مجرد همسن و سال که در این وبلاگ هستن سوال کنم که در زندگی تون چه دستاوردهایی داشتین؟ چه مادی و چه معنوی. از نظر تحصیلی و شغلی و پولی و اجتماعی. چه چیز هایی توی زندگی به دست آوردید؟ هدفم از این سوال اینه که خودم رو با بقیه مقایسه کنم که ببینم آیا من واقعاً در زندگیم کم کاری کردم و باید بیشتر از این کوشش کنم ؟یا والدینم بیش از حد ازم توقع دارن؟




برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران دهه شصتی (۴۳ مطلب مشابه) مسائل دختران دهه شصتی (۴۸ مطلب مشابه)