سلام

چند نفر راجع به پروژه‌های کسری خدمت زیر یکی از پست‌های مربوط به سربازی مطلب گذاشته بودن خواستم یه پست مستقل بذارم و تجربیات افراد را در این زمینه جویا بشم.

تا جایی که من می دونم و البته در زمان خودم تونستم استفاده کنم کسری فقط به افراد فوق لیسانس به بالا تعلق می گیره، حداقل کسری برای یک پروژه ۲ ماه و حداکثر ۱۹ ماه به حساب سربازی ۲۱ ماهه احتمالاً الآن ۲۲ ماه هست.

بسته به ارزش مالی پروژه میزان کسری تعیین میشه و صدالبته پارتی نقش تعیین کننده ای در ارزش گذاری روی پروژه داره، همه ۵ ارگان نیروهای مسلح میتونند پروژه‌های کسری خدمت اعطا کنند.

بعضی شرکت های وابسته به سپاه، جهاد خودکفایی ارتش و وزارت دفاع هم مستقلاً اجازه اعطای کسری را دارند، از هر یگانی که کسری بگیرید چناچه کفایتی نباشید مابقی خدمت تون الزاماً در همان یگان خواهد بود این بهترین مزیت کسری خدمته یعنی اگر شما جایی آشنا دارین که دوست دارین اون جا خدمت کنید کافیه یه کسری ۲ ماهه از اون قسمت بگیرین بعد مطمئناً بقیه خدمت همون جا خواهید بود. 

کسری خدمت به امریه‌ها تعلق نمی گیره، کسری خدمت بعد از شروع سربازی امکان پذیر نیست و بایستی در دوران دانشجویی یا تا قبل از پست کردن دفترچه شروع بشه البته اتمامش می تونه بعد هم باشه.

اگه مطلب دیگه ای به ذهنم رسید توی کامنت ها می ذارم


پیشنهاد:


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه)