سلام

من یسری مشکلات دارم چندین ساله، اون اوایل با پرخاشگری واکنش نشون می‌دادم الآن نزدیک یک ساله از پرخاشگریم بشدت کم شده بیشتر گریه می‌کنم و ناراحتی عمیق دارم و چند ماه هم هست نا خودآگاه تو لحظات سخت به خودکشی فکر می‌کنم

از این من جدید خیلی می‌ترسم ولی نمی خوام با خانواده م درمیون بذارم و ترجیحم اینه با یه مشاور تلفنی صحبت کنم امّا نمی دونم چه جور فرد مناسبی پیدا کنم مخصوصاً اینکه در گذشته از مشاور نا آگاه ضربه خوردمو خیلی می‌ترسم

کمکم کنید لطفاً


مرتبط با معرفی مشاور و روانشناس در تهران:

از کدوم روانشناس در تهران شخصا نتیجه مثبت گرفتید؟

معرفی روانشناس در تهران که هزینه ی بالایی نگیره

معرفی روانشناس خوب در تهران

معرفی مشاور برای مشاوره عاطفی و بحث ازدواج در تهران

معرفی مرکز مشاوره قبل از ازدواج در غرب یا شمال غرب تهران

معرفی مشاور برای مشاوره پیش از ازدواج در تهران


در مورد برطرف شدن حس تنفر از مردان، نیاز به مشاور مذهبی در تهران دارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
معرفی مراکز مشاوره (۱۴ مطلب مشابه)