سلام وقت بخیر

دنبال مشاور آنلاین رایگان (ترجیحا آقا) و قابل اطمینان هستم، حالا چه ایمیل چه از طریق اینستا و...  ، اگر هم کسی مشاوری (آقا) میشناسه تو تهران معرفی کنه که معتبر باشه و کسی که قیمت بالا نگیرن زیر صد تومن باشه، چون درآمد ندارم و بیکارم.

مشکلم فقط راهکار دادن واسه مشاوره عاطفی و بحث ازدواج و این صحبت هاست و فکر میکنم یه آقا ، پسرها رو بهتر از من درک کنه و خلاصه نمیخوام جایی برم که الکی چند جلسه بکشونن من رو و یا خود طرف مدرک نداره یا تجربه نداره یا شخصیتا خودش مشکل داره و باعث به هم خوردن آینده من بشه .

ممنون از همفکری دوستان


مرتبط:

معرفی مشاور برای مشاوره پیش از ازدواج در تهران

معرفی مرکز مشاوره قبل از ازدواج در غرب یا شمال غرب تهران

صحبت با مشاور در زمینه ازدواج لازمه؟

پیش از ازدواج، حتما چند جلسه مشاور برید و خوب تحقیق کنید

لزوم وجود قانونی که ازدواج رو بدون مشاوره ممنوع کنه

فرهنگ سازی برای مراجعه به روانپزشک ، روانشناس و مشاور

معرفی شماره مرکز مشاوره - 096400

معرفی مرکز مشاوره در شیراز برای مسائل خانوادگی و ازدواج

درخواست معرفی مشاور یا روانشناس در اصفهان

درخواست معرفی مشاور در شهر شیراز

معرفی مشاور در قزوین

چطوری به خواستگار بگیم بریم مشاوره قبل از ازدواج؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
معرفی مراکز مشاوره (۱۴ مطلب مشابه)