سلام

می خوام بدونم که کسی از اطرافیان تون بوده که توی سن ۲۰_۲۱ سالگی یا پایین‌تر دچار سرطان سینه شده باشه؟ من همین سنم و تقریباً دو ساله یه توده توی یکی از سینه هام هست و قابل لمسه. 

ثابت نیست و تکون می خوره. معمولاً درد ندارم به جز دو سه روز در ماه و شاید اوقاتی که استرس دارم هم یه کم بیشتر حسش می‌کنم. توی خانواده مون اوقات تلخی زیاد بوده و نمی‌خواستم با این موضوع ناراحت‌تر بشن همه. 

اصلاً و ابداً تصور درد کشیدن شون برام شدنی نیست. از یه طرف هم مشکل مالی هست. تا الان خودم رو زدم به بیخیالی ولی چند روزه همه ش ذهنم درگیره. آمارها رو نگاه کردم ظاهراً امکان اینکه دختری زیر ۳۰ سال به این بیماری مبتلا بشه پایین‌تر از ۷ درصده. 

ولی از یه طرف هم یه جا خوندم که متأسفانه تو ایران چند ساله سن مبتلایان کاهش پیدا کرده ولی دقیق نمی دونم چند سالگی رو منظورشونه. کسی تجربه ش رو داشته یا بین اطرافیانش کسی بوده؟ 


مرتبط:

اطلاع رسانی در مورد سرطان سینه




برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)