سلام

من ۲۰ سالمه و سربازی معافم. امسال برای بار سوم کنکور تجربی دادم. پارسال ۶ هزار آوردم ولی چون به پیراپزشکی علاقه نداشتم نرفتم. امسال چند ماه آخر هیچ درسی نخوندم و زیست صفر زدم پس اصلاً مجاز نمی شم. هیچ علاقه‌ای به پزشکی ندارم فقط به خاطر حرف‌های پدرم و ترس از بیکاری می‌خواستم برم این رشته که خب نشد

الآن موندم چه کار کنم چون هیچ هنر و فن خاصی بلد نیستم ولی از بچگی عاشق کامپیوتر و رباتیک و برنامه نویسی و این چیزها بودم، تو مهارت های اجتماعی هم خیلی ضعیفم چون ۳ سال اخیر کلاً خونه بودم.

تو فکرم هست کامپیوتر بخونم و برنامه نویسی یاد بگیرم ولی می‌ترسم آخرش بیکار بمونم چون بازار کار الآن هم خرابه چه برسه ۵ سال دیگه، پدرم میگه برم ترکیه پزشکی بخونم ولی از نظر مالی اون قدر قوی نیستیم که خیالم کاملاً از هزینه‌ها راحت باشه (بماند که آزمون سختی هم داره)، پشت کنکور هم اصلاً نمی خوام بمونم.

به نظرتون باید چه کار کنم؟ کسی بره سراغ کارهای کامپیوتری می شه امید داشت بعدش علاف نباشه؟ چون خیلی‌ها رو دیدم ۵، ۶ سال انواع مهندسی خوندن دیدن خبری نیست برگشتن کنکور تجربی. یا براشون کار نیست یا خیلی کم حقوق میگیرن.


مرتبط با رشته کامپیوتر:

مهندس کامپیوترم، اما می خوام آموزگار بشم

رشته کامپیوتر یا حسابداری ؟

از رشته ی مهندسی کامپیوتر میشه درآمد خیلی بالایی کسب کرد ؟

برای مهندس کامپیوتر موفقیتی میشه متصور شد ؟

ترم دوم ارشد کامپیوترم ، برای پیدا کردن کار امیدوار باشم

تحصیل در رشته مهندسی کامپیوتر در دانشگاه پیام نور



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
آینده شغلی رشته ... (۱۹۶ مطلب مشابه)