سلام

من داوطلب کنکور ۱۴۰۰ هستم، مادر، پدر و مشاور تحصیلیم بهم فشار وارد می کنن، مثلاً تلفن همراهم رو ازم گرفتن و تفریحاتم رو خیلی محدود کردن، فکر می کنن این‌جوری کمک می کنن، ازم انتظار دارند یکی از دانشگاه‌های تهران قبول بشم و هر ساعت یک بار بهم میگن که این‌جوری که درس می خونم هیج جا نمی تونم قبول بشم چه برسه به تهران، و اگر تهران قبول نشم در آینده بیکار میشم، تمام مدت بد اخلاقند و دعوا می‌گیرند، تمرکزم رو بهم می ریزند.

هر موقع می خوام درس بخونم حرف هاشون یادم میاد و به کل انگیزه م و از دست میدم و نمی تونم درس بخونم، چند بار سعی کردم بهشون بگم که این روش جواب نمی ده و فقط بهم اضطراب میده امّا گوش نکردند، وقتی همه ش میگن برو بخون منم لج می کنم و اصلاً نمی تونم بخونم. از طرفی این اولین تابستون عمرمه که مجبورم توش درس بخونم.

وقتی مدرسه می‌رفتم به زور شش ساعت درس می خوندم و حالا اون ها ازم توقع دارند که روزی دوازده ساعت درس بخونم و بدتر از اون باور دارن که میتونن این کار رو با زورگویی به ثمر برسونن، فکر می کنن تهران قبول شدم و دوازده ساعت درس خوندن چیزیه که می شه تو دو روز و با حرف زور بهش رسید.

اینها رو که میگم فکر می کنن دارم بهونه میارم، اصلاً نمی دونم چه کار کنم.


مربوط به پشت کنکوری ها:

تجارب تون رو از چند بار کنکور دادن بگید

با خودم میگم دخترم ، اشکال نداره پشت کنکور بمونم

من شرایط پشت کنکور موندن رو ندارم

دختری پشت کنکوری هستم که احساس اضافی بودن تو خونه دارم

یه دختر ۱۹ ساله پشت کنکوریم، نمیتونم خانواده م رو تحمل کنم

تجربیات شما در مورد پشت کنکور ماندن

یه روزی به پشت کنکوری ها امید میدادم اما ...

پشت کنکوریم ، مامانم تو هیچ موردی با من راه نمیاد



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
پشت کنکوری ها (۱۳۳ مطلب مشابه)