سلام

از پسری خوشم اومده

من مذهبیم محرم و نامحرمو رعایت میکنم..اونم به نظر میرسه مذهبیه. هر دو تویه حیطه هنری کار میکنیم

حدود 2 سال از من بزرگتره ، ایرادی داره تو جلسات هنریش شرکت کنم. تا حداقل به عنوان یک گزینه ازدواج جلو چشمش باشم، ضمن این که هم اون با کارام آشنا میشه،هم من با کاراش بیشتر آشنا میشم و از روی کارا با شخصیت هم. آیا وقتم و با این کار تباه میکنم؟ میدونم نجیب بودن و پاک بودن دختر براش مهمه از کاراش فهمیدم.

جلو چشم پسر بودن برا ازدواج موثره، درسته ؟ موقعیت خانواده م جوریه که خواستگارایی که برام میان ایده آل من نیستن.

ولی خودم به لحاظ تحصیلی خیلی موفقم. به تایید خیلی از روانشناس ها آدم سالمیم. زیباییم هم خدا رو شکر . آینده شغلی روشنی خواهم داشت ولی دیگه نزدیکه 25 تمام شم.

احساس خطر میکنم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
جذب خواستگار دلخواه (۱۲۵ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)