سلام 

من پرستارم می‌خوام از پرستاری بیام بیرون، از بس که کلی بالای سر مریض زحمت کشیدیم و بالاسری ها بجای تشکر هی به سرم غر زدن، یعنی دیگه واقعاً خسته شدم از اینکه هی دستور بشنوم از کسی که نه علمش از من بیشتره نه ...، واقعاً بعضی از بالا دستی هام عقده ای هستند و این خیلی روی انگیزه ی من اثر منفی داشته.

می خوام از پرستاری بیام بیرون، من طرحم ۶ ماه گذشته، ولی می خوام برای خودم کار کنم و بله قربان گوی اون ها نباشم، تصمیمم دارم کلینیک زیبایی بزنم، که خدماتی مثل حجامت، زالو درمانی،  تزریق ژل، لیزر، حلزون تراپی و از این قبیل چیزها رو ارائه بده و مدرک طب سنتی و تجویز این جور داروها رو داشته باشم یا مرکز خدمات پرستاری دایر کنم در کنارش.

قبلاً می دونستم که فقط پزشکان اجازه‌ی تخصص طب سنتی رو دارن ولی دیدم کسانی رو که دوره می دیدن و این کارها رو انجام میدن، آیا این کار قانونی هست؟

چه جوری می تونم یه مدرک معتبر بگیرم و قانونی باشه، چون من بالاخره پیرا پزشکی خوندم، اصلاً نمی دونم که به پرستار اجاره‌ی زدن همچین جایی رو ‌میدن یا فقط باید طرف پرشک باشه، اصلاً نمی دونم باید چه جوری مدرک این ها رو بگیرم، چون هر چی توی سایت های مختلف گشتم چیزی عایدم نشد.

لطفاً کمکم کنید، چه جوری مدرک زالو درمانی، طب سنتی، لیزر، تزریق ژل و این جور چیزها رو به دست بیارم، چه جوری مجوز بهداشت و کسب کار بگیرم؟، و اینکه آیا خیلی طول میکشه و هرینه بر هست؟ 

واقعاً می خوام از پرستاری بیام بیرون، اون هم پرستاری بالین، خیلی خسته ام، شما چه پیشنهاد دیگه ای برای من دارید؟


مرتبط با رشته پرستاری :

پرستار شدم، اما حس میکنم به اون چیزی که میخواستم نرسیدم

برای قبولی در رشته پرستاری چقدر باید درس خوند ؟

نظرم در مورد رشته پرستاری آزاد درسته ؟

برای یک دانشجوی پرستاری چه توصیه ای دارید ؟

فارغ التحصیلان روانشناسی عمومی می تونن آزمون ارشد روان پرستاری بدن ؟

از الان دارم تبعیض بین پزشکی و پرستاری رو میبینم.

بهم گفتند که پرستارها مناسب ازدواج نیستند

پرستارم ، بعد از ازدواج رفتار شوهرم سرد شده، چکار کنم ؟

چطور می تونم یه پرستار موفق باشم ؟

محاسن و معایب زندگی مشترک با یه خانم پرستار

حقیقت داره پرستارها با سه روز کار در هفته 4.5 حقوق میگیرن ؟

تجربیات شما در مورد شغل پرستاری

پرستاری از لحاظ بازار کار و درآمد چطوره؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)