سلام و عرض ادب

برای سال جاری می خوام کنکور آزمایشی شرکت کنم اما هزینه موسسه‌ها خیلی بالاست, می‌خواستم آزمون مجازی شون رو شرکت کنم، اما به خاطر کرونا همه آزمون‌ها آنلاینه و قیمت هاشون یکیه مگر اینکه شرایط عوض بشه و آزمون‌ها رو حضوری برگزار کنیم.

حالا مشکل من اینه که هزینه این آزمون‌ها رو ندارم, می‌خواستم از کسانی که اطلاعات کافی در این زمینه دارن منو راهنمایی کنند و اگر سایت معتبری که آزمون‌های مجازی با هزینه کمتر رو می‌شناسید بهم معرفی کنید

پیشاپیش ازتون سپاس گذاری می‌کنم.


مربوط به پشت کنکوری ها:

تجارب تون رو از چند بار کنکور دادن بگید

با خودم میگم دخترم ، اشکال نداره پشت کنکور بمونم

من شرایط پشت کنکور موندن رو ندارم

دختری پشت کنکوری هستم که احساس اضافی بودن تو خونه دارم

یه دختر ۱۹ ساله پشت کنکوریم، نمیتونم خانواده م رو تحمل کنم

تجربیات شما در مورد پشت کنکور ماندن

یه روزی به پشت کنکوری ها امید میدادم اما ...

پشت کنکوریم ، مامانم تو هیچ موردی با من راه نمیاد



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
پشت کنکوری ها (۱۳۳ مطلب مشابه)