سلام بر دوستان عزیز

من یک مشکلی دارم که همیشه از ارتفاع می‌ترسیدم. البته از بچگی نه یگ هفت هشت سالی هست که این ترس اومده.  نمی دونم از کجا این ترس اومده. هیچچ خاطره ترسناکی هم  ندارم.. 

از وفتی این ترس اومده از سفر با هواپیما اجتناب می‌کردم. حتی مسیرهای دور حاضر بودم تحمل کنم زمینی برم. اگر که یکی از عزیزانم با هواپیما بلیط داشت دیگه اون روز مرگ من بود. تا زمانی که اون می‌رفت و می اومد می میردم و زنده می‌شدم... همه ش چشمم پر اشک بود و قرآن می خوندم ...تا می اومد.

و الان قراره باز یکی از اعضای خانواده م با هواپیما مسافرت کنه، چون برای درمان میره و بیماره مجبوره الان بره و ... و من دوباره باز استرسم شروع شده. تو این سال‌ها هم که سقوط هواپیماها بیشتر شده استرسم هم بیشتر شده ... من واقعاً دارم می میرم از استرس. برای همین گفتم این جا درد دل کنم. خدایا خودت کمک کن.

یک مدتیه که علاوه بر خود ترس از ارتفاع اینکه یک دفعه خودم رو بندازم پایین هم اضافه شده،  به حدی که چند ماه پیش خونه دوستم که طبقه دوم بود نمی تونستم برم. هی حس می‌کردم  قراره  بی اختیار برم دم بالکن و خودم رو بندازم پایین! (این حالت  علاوه بر ترس از ارتفاع سه چهار ساله شروع شده و  دیر به دیر میاد سراغم).

اگر اون جا بالکن و پنجره نباشه مشکلی نیست ولی نزدیک پنجره و بالکنی باشم برام این حالت پیش میاد. رفتم مطب دکتر طبقه چهارم پنجره باز بود بدون نرده و تور! باز همین حس اومد. این قدر سوره و آیه خوندم که فکرش از ذهنم اومد بیرون.

خیلی وفته رو پل هوایی هم نمیرم. چون باز همین حس میاد سراغم. می خواستم برم پیش مشاوری چیزی. ولی هم کرونا اومد هم مشاور خوب نمی شناختم... دوستان مشاور معروف و حاذق میتونید در این زمینه مغرفی کنید؟

ممنون


مرتبط با معرفی مشاور و روانشناس در تهران:

از کدوم روانشناس در تهران شخصا نتیجه مثبت گرفتید؟

معرفی روانشناس در تهران که هزینه ی بالایی نگیره

معرفی روانشناس خوب در تهران

معرفی مشاور برای مشاوره عاطفی و بحث ازدواج در تهران

معرفی مرکز مشاوره قبل از ازدواج در غرب یا شمال غرب تهران

معرفی مشاور برای مشاوره پیش از ازدواج در تهران

در مورد برطرف شدن حس تنفر از مردان، نیاز به مشاور مذهبی در تهران دارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
معرفی پزشک (۴۷ مطلب مشابه)