سلام دوستان عزیز خانواده برتر

با قبولی طاعات و عبادات شما و خانواده محترم در ماه مبارک رمضان

همون طور که میدونین، به علت شیوع ویروس کرونا و تعطیلی دانشگاه ها و مدارس، بعضی از دانشجویان و فارغ التحصیلان با مشکلات عمده که در ادامه اشاره خواهم کرد، مواجه شده اند. ریاست محترم سازمان سنجش، آقای دکتر خدایی در هفته گذشته با قطعیت اعلام کردند که آزمون های سراسری طبق زمان مقرر برگزار می شوند. 

هم چنین آقای دکتر حاجی میرزایی نیز طی چند مصاحبه، با قطعیت مصوبه 20 روز مبنی بر برگزاری کنکور سراسری را پر رنگ تر کردند ولی متأسفانه برخی به علت بهانه هایی از جمله؛ 

حفظ سلامتی خود و خانواده، عینک دار بودن برخی داوطلبان و عدم توانی در استفاده از ماسک به علت بخار شیشه عینک هایشان، عدم توانی در استفاده از ماسک و ... که تعداد 12000 از میان تقریبا یک میلیون و هشتصد هزار نفر نفر خواستار تعویق کنکور برای بار سوم شدند در صورتی که سازمان سنجش، تمهیداتی را در نظر گرفته بود. حالا با این تعویق مشکلاتی پیش آمده است از جمله:

1- فرصت مطالعه تعداد 40000 نفر که در مرحله آخر ثبت نام کرده اند و حق داوطلبان ضایع شد.

2- عدم فارغ التحصیلی دانشجویان و عدم دفاع از پایان نامه ها به علت عدم دسترسی به منابع و آزمایشگاه ها، عدم دسترسی به اساتید و عدم پاسخگویی آنها در فضاهای مجازی.

3- رو به پایان بودن معافیت تحصیلی دانشجویان و داوطلبان و اعزام آن ها به سربازی

در موارد بالا، دانشجویی مثل من که نه سهمیه ای داره و نه پارتی و از آبان 98 در حال مطالعه و آمادگی برای کنکور بوده ام، به خاطر بعضی از دانشجویان و داوطلبان، اینطور حق مان ضایع شده است و به خاطر تعویق های پی در پی، باید برویم سربازی در حالی که این همه شب بیداری ها و زحمات کشیده ایم و برای آزمون خرداد آماده بوده ایم.

از شما دوستان عزیز که درک میکنند چنین وضعیتی رو، خواهش میکنم کمپینی که در این راستا آماده شده است و آدرس آن در زیر آمده است را حمایت فرمایید و آن را در فضاهای مجازی منتشر فرمایید تا حمایت شود. در این وضعیت فکر کنید ما هم برادرهای شما هستیم و ویروس کرونا هم در خوابگاه های پادگان ها هم وجود دارد و به خصوص سربازان که در حال تحرکات هستند و کمتر بهداشت فردی رعایت می شود. 

از توجه و حمایت های شما پیشاپیش ممنون هستم. امیدوارم همیشه موفق باشید. مرسی

www.farsnews.ir/my/c/24309


مربوط به پشت کنکوری ها:

تجارب تون رو از چند بار کنکور دادن بگید

با خودم میگم دخترم ، اشکال نداره پشت کنکور بمونم

من شرایط پشت کنکور موندن رو ندارم

دختری پشت کنکوری هستم که احساس اضافی بودن تو خونه دارم

یه دختر ۱۹ ساله پشت کنکوریم، نمیتونم خانواده م رو تحمل کنم

تجربیات شما در مورد پشت کنکور ماندن

یه روزی به پشت کنکوری ها امید میدادم اما ...

پشت کنکوریم ، مامانم تو هیچ موردی با من راه نمیاد



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
پشت کنکوری ها (۱۳۳ مطلب مشابه)