اگه یه آقایی درخواست رابطه مجازی داشته باشه، و قصدش ازدواج باشه بخواد یه مدتی مثلا دو ماه یا سه ماه با خانوم در تماس باشن، یعنی تماس تلفنی و پیام و این چیزها، این درخواست منطقیه یا نه؟، ایشون حق دارن همچین چیزی رو از من بخوان، حالا شما بگید این درخواست منطقیه؟

از نظر من این کار اشتباهه، یعنی اگر در کنار آشنایی این چیزها هم باشه، باعث میشه نتونیم درست تصمیم بگیریم، ایشون هم میگه تو پسرها رو نمیشناسی، وقتی فشار روشونه نمیتونن بشینن و حرف های منطقی و خشک و سرد بزنن.

لازم به ذکره ما قبلا بخاطر همین موضوع از هم جدا شدیم، و این بار ایشون گفتن بیا منطقی حرف بزنیم من میخوام خودم زنم رو انتخاب کنم، معرفی و این چیزها قبول ندارم حتی اگه همه چی تموم باشه.

میگه از من خوشش میاد، اما حاضر نیست به خاطر من یه کم به خودش سختی بده تا وقتی که بهم محرم بشیم، چرا؟ چون که اون میخواسته ۲۰ سالگیش یه نفر کنارش باشه اما تنها بوده و ۱۰ سال تنهایی کشیده، ۱۰ سال تحمل کرده، خ. ا. نکرده، و شرایط ازدواج که سخت بوده.

در صورتی که حتی یک بار از من نپرسید راجع شرایط مادیش تا جوابش رو بدم، اما اینجا میگم، من قصدم بود مهریه مو خودش تعیین کنه چون یه هدیه از طرف مرد به همسرشه و هر چه قدر توانش بود من راضی بودم و هدفم این بود همون مقدار کم رو هم برای امام زمان خرج کنم، این قدر برام ارزشمند بود که خونه و ماشین نداشتنش برام مهم نبود، همین که یه کار داشته باشه تا بتونه از پس خرج زندگی بر بیاد کافی بود.

خودم هم میرفتم سرکار و کمک خرج زندگی مون میشدم، اخلاق برام هم بود، در مجموع آدم عاقل و پخته ایه، اما سر همین مورد که اتفاقا خیلی مهمه کوتاه نمیاد، همین برام یه زنگ خطریه که این آدم نمیشه باهاش زندگی کرد، اومدیم تو زندگی مشکلی برای من پیش اومد که مثلا نتونم جواب گوی نیازش یا بخشی از نیازش باشم، اون وقت اون در این شرایط چیکار میکنه؟، یا باید صبر به خرج بده و یا بره خیانت کنه!

شما چی فکر میکنید؟، کی درست میگه؟


مرتبط با شناخت پسر مورد علاقه و خواستگار:

از چه راه هایی بفهمم خواستگارم شکاک هست یا نه؟

چه جوری میشه از سالم بودن یه پسر مطمئن شد؟

چطور بفهمم که پسر مورد علاقه م خلق و خوی دخترونه داره یا نه؟

چرا رفتار پسر مورد علاقه م نسبت به من سرد شده؟

چطور درجه عصبانیت خواستگارم رو بسنجم؟

چطوری می تونم بفهمم که پسر مورد علاقم شکاکه یا نه؟

دست به جیب شدن پسر در دوران آشنایی قبل از ازدواج

آداب بیرون رفتن در مرحله آشنایی قبل از ازدواج چیه؟

چطور باید حلال یا حرام خور بودن خواستگار رو تشخیص بدیم؟

چطوری میشه فهمید یه پسر احساساتی هست یا نه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
شناخت قبل از ازدواج (۱۵۲ مطلب مشابه)