سلام

دختر 20 ساله ای هستم. که خواستگاری دارم که میگه قبلا 3 بار زنا داشته. ولی الان پاکه و کارای اشتباهشو کنار بزاره و بعد ازدواج ادم دیگه ای بشه. به نظرتون میتونم به این فرد اعتماد کنم؟ میترسم بعد ازدواجمون باز بره سراغ کارای اشتباهش. یا بهم خیانت کنه؟ ممنون میشم اگه راهنماییم کنین.


مرتبط:

نمی تونم به خواستگار پزشکم به راحتی اعتماد کنم

چند توصیه به دختران در مورد ازدواج و اعتماد به بعضی از مردان

پسری که بیشتر از خودم بهش اعتماد داشتم تو زرد از آب در اومد

اول تحقیق، بعدش امتحان و در نهایت اعتماد

فقط به ایمان خواستگارم اعتماد کردم

شرایط بد محیط کارم باعث شده نتونم به شوهر آینده م اعتماد کنم

میشه به پسری که درخیابان از یک دختر خواستگاری میکنه اعتماد کرد؟

بنظر شما این مرد قابل اعتماد است برای ازدواج ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
اعتراف در جلسه خواستگاری ! (۲۳ مطلب مشابه)