سلام

من دختری هستم که از بچگی مامان بابام با هم دعواهای شدید داشتن، طوری که من و داداش هام جداشون میکردیم، شرایط خونه مون همیشه بد بود و هست، تا الان که بابام خونه نمیاد و آبرو مون همه جا رفته، چون تو شهرستانیم.

اما من با این وضع درس خوندم تا برسم به جایی بتونم دل مامانم رو شاد کنم، خیلی حسرت ها داره، از 19 سالگی تا الان که بیست سال گذشته چون شرایط خونه مون خوب نبود میرفتم کتابخونه، الان دو ساله کنکور دادم، خیلی هم خوب پیش میرفتم، اما کتابخونه که تعطیل شد اصلا همه چی بهم ریخت و خوندنم تو خونه بهم ریخته.

اما شب ها مامانم تا صبح بیداره و امید داره که برم دانشگاه، نمیخوام نا امیدش کنم، نمیدونم میشه تو چند ماه آینده قبول شد یا نه، نظام قدیمم و یه سری درس هام ضعیفه، اما بخونم راه میافتم، میخوام از کسانی که رفتن دانشگاه بپرسم من چیکار کنم؟، میتونم  رشته خوب قبول بشم تا خانواده م رو مخصوصا دل مامانم رو شاد کنم، گر چه شدیدا افسردم، مدام دلم میخواد بمیرم و قرص میخورم.

لطفا بچه های کنکوری و افراد با تجربه کمکم کنن


بیشتر بخوانید ...

بعد از چند سال می خوام کنکور بدم، چه منابعی رو بخونم؟

در کنکور میشه دروس عمومی رو صد زد؟

چگونگی خوندن املا در ادبیات برای کنکور

چطور در عرض 3 ماه میشه کنکور سراسری قبول شد؟

به خاطر کنکور سلامت روحم رو از دست دادم

چطور در عرض یکسال در کنکور موفق بشم ؟

چطور برای کنکور تجربی برنامه ریزی کنم ؟

من شرایط اینو ندارم که پشت کنکور بمونم

چطور خودم رو برای کنکور جمع کنم با وجود افکار مختلفی که دارم

چطور در عرض یکسال در کنکور موفق بشم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
پشت کنکوری ها (۱۳۳ مطلب مشابه)