هدفم از نوشتن این مطلب اینه که شما دوستان به خصوص روشنفکران گرامی رو به دیدن مستند ایکسونامی دعوت کنم و ازتون میخوام قدری در عقایدتون تامل کنید. 

شما روشنفکر عزیزی که معتقدی حقوق بشر حکم میکنه دسترسی به محتوای پورنوگرافی آزاد باشه، لازمه این مستند رو ببینی تا بفهمی پورنوگرافی چطوری باعث افزایش تجاوز و قتل های شهوانی زنجیره ای و تجاوز به محارم و ... میشه. 

شما روشنفکر عزیزی که فکر میکنی حقوق بشر یعنی هر کس دوست داشت با هر لباسی وارد اجتماع بشه و با هر کس که خواست وارد رابطه بشه، لازمه این مستند رو ببینی تا بفهمی این چیزها چه جوری باعث نابودی عشق و خانواده میشه. 

شما فمنیست عزیزی که فکر میکنی زن باید آزاد باشه، بچه ش رو سقط کنه، لازمه این مستند رو ببینی و به ما توضیح بدی چرا باید قتل و تکه تکه کردن یه کودک آزاد باشه، شماها خیلی هاتون باید این مستند رو ببینید تا بفهمید وقتی توی یه جامعه شوهر که هیچی، دوست پسر هم به راحتی گیر نمیاد و از هر چهار بچه یکیش بدون اینکه پدرش رو بشناسه بزرگ میشه یعنی چی؟ 

شما فمنیست ها باید این مستند رو ببینید تا بفهمید انتهای شعارهاتون اینه که در یه جامعه ای چهل درصد خانواده هاش زن به تنهایی نان آور خانواده ست و به تنهایی باید بچه هاش رو بزرگ کنه. 

شما سوپر روشنفکرایی که میگید اصلا حفظ بنیان خانواده به چه دردی میخوره و اصلا چه اشکال داره خانواده از هم بپاشه با شمام، برید این مستند رو ببینید تا بفهمید بالای هفتاد درصد قاتل ها و دزدها و خلاف کارها کسانی هستن که بدون پدر بزرگ میشن. 

حالا بازم اصرار دارید بپرسید فایده حفظ بنیان خونواده چیه؟

فایدش امنیت و آرامش روانیه، شما دختر خانمی که خوشی دلت رو زده و گله میکنی که چرا نباید آزاد باشی که هر موقع از شبانه روز با هر سر و وضعی که خواستی بری بیرون، شما دختر خانمی که محرم نامحرمی سرت نمیشه حیا و وقار رو ظلم به زن میدونی، شما دختر خانمی که با هر پسری وارد دوستی میشی، برو ببین دسترسی راحت به زن چه جوری موجب از بین رفتن و کم رنگ شدن عشق میشه، برو ببین رفتار تو چه جوری باعث تنوع طلب شدن و بی احساس شدن و بد شدن مردان میشه.

شما غرب دوستانی که اصرار دارید بگید بالا بودن آمار تجاوز در غرب به این دلیله که اون ها اگه مردی زنش رو بدون رضایت ببوسه اینو تجاوز محسوب میکنن!!!،  متلک خیابونی رو تجاوز محسوب میکنن!، براتون لازمه این مستند رو ببینید و کمتر ماله کشی کنید. 

شما آدم هایی که وقتی کسی به کارهای خلاف عفت تون ایراد میگیره میگید عیسی به دینش موسی به دینش، شماهایی که میگید هر کس رو تو قبر خودش میذارن، شماهایی که به قوانین خدا هتک حرمت میکنید و خیال میکنید سبک زندگی تون به خودتون مربوطه، شما دارید فساد ایجاد میکنید، و قطعا خالق این جهان شما رو نخواهد بخشید، فقط برید این مستند رو ببینید و قدری تامل کنید.


مرتبط:

ازدواج با پسری که اهل خودارضایی و دیدن تصاویر مستهجن بوده

صحنه های فیلم مستهجنی که دیدم از ذهنم نمیره

چیکار کنم تا صحنه های فیلم های مستهجن رو از یاد ببرم ؟

فیلم های مستهجن آینده ی من رو نابود کردند

چطور خاطرات فیلم های مستهجنی رو که دیدم فراموش کنم ؟

می خوام به شوهرم کمک کنم که دیدن فیلم های مستهجن رو ترک کنه

تصاویر مستهجن تا چه مدت در ذهن کودکان باقی می ماند ؟

راهکارهای ترک دیدن فیلم های مستهجن

تا قبل از ازدواجم، بدن زن رو فقط در فیلم های مستهجن دیده بودم

چطور خاطرات فیلم های مستهجنی رو که دیدم فراموش کنم؟

رفیق فیلم مستهجن نبین