سلام

من یه دختر نوجوان هستم، راستش از کلیپ های عاشقانه و این چیزها خوشم میاد با هشتگ مورد نظرم، البته میکس های عاشقانه خارجی در واقع مربوط به پیج های ایرانی نبود، اصلا داشتم نگاه میکردم که یهو اتفاقی یه فیلمی اومد که اول نفهمیدم چیه چون من میدونستم اون مدل فیلم ها هستن ولی ندیده بودم تا بحال (فیلم پ) و حتی تصور درستی از رابطه جنسی نداشتم، از روی کنجکاوی نگاه کردم و فهمیدم چیه! 

راستش شوکه شدم و تصوراتم بهم ریخت و حس بدی پیدا کردم نسبت به رابطه جنسی و افرادی که ازدواج میکنن! میدونم غیر منطقیه ولی دید منفی به این دو موضوع پیدا کردم و مخصوصا از مورد اول حالم بهم میخوره!

حس میکنم در شان یه انسان نیست و خلاصه بخوام بگم به هم ریختم!، واقعا نمیدونم چطور الان دیدگاهم رو درست کنم و با این موضوع کنار بیام چون اون فیلم تاثیر بدی روم گذاشته. 

لطفا کمکم کنید ممنونم


مرتبط:

ازدواج با پسری که اهل خودارضایی و دیدن تصاویر مستهجن بوده

صحنه های فیلم مستهجنی که دیدم از ذهنم نمیره

چیکار کنم تا صحنه های فیلم های مستهجن رو از یاد ببرم ؟

فیلم های مستهجن آینده ی من رو نابود کردند

چطور خاطرات فیلم های مستهجنی رو که دیدم فراموش کنم ؟

می خوام به شوهرم کمک کنم که دیدن فیلم های مستهجن رو ترک کنه

تصاویر مستهجن تا چه مدت در ذهن کودکان باقی می ماند ؟

راهکارهای ترک دیدن فیلم های مستهجن

تا قبل از ازدواجم، بدن زن رو فقط در فیلم های مستهجن دیده بودم

چطور خاطرات فیلم های مستهجنی رو که دیدم فراموش کنم؟

رفیق فیلم مستهجن نبین


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تربیت جنسی دختران (۵۲ مطلب مشابه)