سلام خدمت اعضا

بی مقدمه برم سر اصل مطلب، برای فردی که به خیلی از مشاغل علاقه دارد چه توصیه ای میکنید. شاید عجیب باشد ولی شغل هایی که من به آنها علاقه دارم خیلی به هم مرتبط نیستند. من آزمون هدایت شغلی دادم متوجه شدم میتوانم در اکثر این زمینه ها هدف گذاری کنم.

شغل هایی در زمینه های:

رشته های مهندسی، رشته های نظری محض، خلبانی، تجارت و فروشندگی، نجوم، نویسندگی، بازیگری، کوهنوردی حرفه ای، شغل های سیاسی و ...

من فعلا یک رشته مهندسی در یکی از دانشگاه های دولتی تهران میخونم. در کنار اون قرآن رو حفظ کردم. یادم هست در دوران دانش آموزی رتبه دوم نویسندگی در استان رو کسب کردم و ...

 وقتی آزمون های هدایت شغلی دادم در خیلی از شغل ها به یک اندازه نمره آوردم. من یک بار همین جوری یک مسافری که سر راهم بود سوار کردم و متوجه شدم به مسافرکشی علاقه دارم. دیگه ول کن نبودم و دو سال در کنار درس، اسنپ کار میکردم. به نظر شما دقیقا باید چه معیارهایی رو برای انتخاب شغل در نظر بگیرم.

من به همه شغل های بالا واقعا علاقه دارم و با اطلاع خوبی میگم که در اون ها استعداد هم دارم. ممنون اگر راهکار های حساب شده ای ارائه بدید.


مرتبط:

تفاوت اوضاع کار و اشتغال دهه 80 با دهه 90 چیه؟

با کارهای روزمزدی و پروژه ای میشه زندگی کرد؟

چطوری یه کار خوب با درآمد مناسب پیدا کنم ؟

حداقل درآمد لازم برای شروع یک زندگی معمولی

میزان درآمد مناسب مرد از دید دختران دم بخت

چه درآمدی از شغل تون دارید ؟

حداقل درآمد خواستگار برای تشکیل زندگی مشترک مستقل

شان اجتماعی شغل مهمه یا درآمدش ؟

چطوری یه کاسبی ساده، بدون هزینه و با درآمد قابل قبول داشته باشیم ؟

معرفی کتاب شغل مناسب شما

برای انتخاب شغل علاقه مهمتر هست یا درآمد ؟

دختران چقدر روی پرستیژ شغلی خواستگاراشون فکر میکنن؟

در مورد حل مشکل بیکاری چه کارهایی میشه کرد ؟

بیایید علل بیکاری رو به چالش بکشیم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
آینده شغلی رشته ... (۱۹۶ مطلب مشابه) معرفی مشاغل (۳۰ مطلب مشابه)