با سلام

من پسری ۱۹ ساله هستم که ۳ سال پیش پدرم رحمت خدا رفت و با وجود اینکه مدرسه میرفتم سر کار هم میرفتم، با این که درسم خوب بود ولی کنکور رو خراب کردم و وارد بازار کار شدم. سربازی رو معاف شدم.

و الان یه سالی میشه که مستقل شدم، به تازگی برادرم به من پیشنهاد دادن که ازدواج کنم و طرف مقابل ۳ سال از من کوچک تر هستند، مخالفت کردم ولی خانواده اصرار دارند که پا پیش بذارم و یه چند سالی نامزد باشیم تا که بعدا ازدواج کنیم.

میخواستم بدونم چیکار کنم با توجه به وضع فعلی که ۳۰ ساله هاش زن نمی گیرند و همگی داریم از بدبختی رنج می کشیم یا توکل کنم به خدا و پا پیش بذارم. سن من خیلی کمه و به همین خاطر می ترسم که بعدا پشیمون بشم.

کمک کنید ممنون میشم


مرتبط:

یه پسر 19 ساله ادعا میکنه دختر 15 ساله م رو دوست داره

30 ساله ام و قصد دارم با یک دختر دبیرستانی ازدواج کنم

می خوام از جلوی دبیرستان دخترانه عشقم رو انتخاب کنم

ازدواج زود هنگام در دبیرستان

ازدواج با دختر دبیرستانی و یک احتمال بد

چرا پسران سن بالا تمایل دارن با دختران کم سن ازدواج کنن ؟

این که به دختر دایی 15 ساله م علاقمندم و باهاش چت می کنم کار درستیه ؟

دختر مورد علاقم 15 سالشه، الان اقدام کنم یا چند سال دیگه ؟

به یه دختر 15 ساله ابراز علاقه کردم ولی ردم کرد

عشق یک دختر ۱۵ ساله ارزش جنگیدن داره ؟

دانشجوی 21 ساله که عاشق دختری 16 ساله شده

قصد دارم با دختری حدود 16-17 ساله ازدواج کنم

یه دختر 16 ساله درکش از ازدواج چیه ؟

ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﯾﮏ ﭘﺴﺮ 27 ﺳﺎﻟﻪ ﺑﺎ ﯾﮏ ﺩﺧﺘﺮ 16 ساله

ترس از تفاوت فکری در ازدواج با دختر 17 ساله

چون 20 سالمه بهم زن نمیدن


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)