سلام

من دچار خشکی چشم شدم متأسفانه. دکتر برام عینک ضد اشعه نوشته ولی هنوز نخریدم. میخوام بپرسم عینک ضد اشعه چطوریه؟، تجربه ای دارین؟، استفاده کردین برای پشت لپ تاپ؟، من کارم طوریه که مرتب باید از لپ تاپ استفاده کنم، اگه مرتب اون عینک رو بزنم دور چشمم سیاه نمیشه؟

ضرری نداره برام؟، چشمانم رو ضعیف نکنه یه وقت، آخه من فقط خشکی چشم دارم. چشمام ضعیف که نیست. میشه لطف کنید هر تجربه ای از عینک ضد اشعه پشت لپ تاپ و موبایل دارین برام بنویسین؟ 

راستی میگن عینک های ضد اشعه تاریخ انقضا داره شیشه هاش. راست میگن؟، توی خریدش باید به چه نکاتی توجه کنم. قیمت ها چنده الان؟، خبر دارید؟، میگن چینی و فرانسه و چند مدل دیگه داره ولی در اصل فرقی ندارن. همه شون خوبن. حتی چینی هاش. راست میگن؟ 

آخه عینک ساز بهم گفت چه چینی باشه چه آمریکایی فرقی نداره به لحاظ کارکرد و ضد اشعه بودن. فقط دوام آمریکایی ها بیشتره. همین. راست میگه به نظرتون؟

تو رو خدا هر تجربه ای از عینک های ضد اشعه دارید برام بنویسید. خیر ببینید.


مرتبط:

تجربیات شما در مورد درمان خشکی چشم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)