اقا جون من سوالم اینه یه پسری نیاز جنسی داره وحشتناک دیگه نمیتونه تحمل کنه میشینه با خودش میگه برم صیغه کنم یا یکیو پیدا کنم دوست بشم باهاش سکس کنم حالا من سوالم اینجاست یعنی با خوندن دو تا جمله عربی کراهت و حرام بودن ی عملی مثل زنا برداشته میشه و تبدیل میشه به حلال خدا ؟


پاسخ : 

سلام

می شه گفت اون دو جمله عربی کسب مجوز از جانب خداست . میگیم خدایا می خوام بر طبق میل تو و شرایطی که تعیین کردی کارم رو به جلو ببرم . این طوری همون دو جمله باعث میشه دو نفر به هم محرم بشن . 


شما میری قنادی ، به صاحب قنادی میگی اجازه هست فلان شیرینی رو یه کم مزه کنم ؟ اگه بگه اشکالی نداره حلاله ، می تونی مزه کنی . ولی اگه اجازه نگرفتی و خوردی در حالی که صاحبش ناراضی بود ، حرامه !

این جا فاصله بین حرام و حلال دو کلمه است ! "بله" یا "خیر"

یه دختر اگه برای عقد از پدرش اجازه بگیره ، عقدش میشه حلال و اگه اجازه نگیره میشه حرام !

عروس خانم وکیلم ؟ عروس : نخیر ! یعنی داماد خان ، قوم و قبیله ات رو جمع کن برو ! 

اون جا دو جمله است ! این جا یک کلمه   



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مراسم عقد و عروسی (۱۰۷ مطلب مشابه)