سلام به همه!

من یه خواستگار دارم که تقریبا از همه نظر، تکمیله و شرایطش عالیه واسم!!!

تنها مشکلی که هس اینه که قدش خیلی از من بلندتره (190) و هیکل درشتی هم داره (ورزشکاره) در صورتی که من خودم قدم کوتاهه (156)، اندام خوبی دارم فقط مشکلم قدمه و اینکه دخترخاله هام میگن: علاوه بر اینکه اختلاف قدتون زیاده، بعدا تو رابطه هاتون خیلی اذیت میشی!

خودمم به پسره گفتم که خیلی اختلاف داریم، خندید گفت: اتفاقا من از همین اختلاف خوشم اومده!

حالا نمیدونم چیکار کنم، از یه طرف بنظرم خیلی حیفه اگه ردش کنم از یه طرفم میترسم واقعا بدن مشکلمون جدی شه و بقیه زندگیمونو تحت تاثیر قرار بده!

تو رو خدا راهنماییم کنین دیگه نمیدونم باید چ کنم!!!مرسی!


مرتبط با اختلاف قد در ازدواج:

خواستگار خوبی دارم اما هم قد هستیم

اختلاف قد چقدر در زندگی مهمه؟

نمی خوام به خاطر اختلاف قد، الکی خواستگارم رو رد کنم

به خاطر اختلاف قد نه میتونم ولش کنم نه ادامه بدم

اختلاف قد 25 سانت در ازدواج مشکل زاست ؟

آیا اختلاف قد و هیکل در آینده برامون مشکل ساز میشه؟

اختلاف قد در ازدواج

اختلاف قد 70 سانتی مشکل ساز میشه ؟

5 سانت از پسر مورد علاقم بلند ترم

در مورد قد و هیکل زن آیندم هنوز نمی دونم ایده آلم چیه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)