سلام دوستان

لطفا از روی تجربه و آدمای اطرافتون جواب منو بدید .

راستش من سه ساله آقا پسری رو میشناسم و باهاش در ارتباطم همه جوره قبولش دارم و چهار گوشه دلم قرصه ، از اخلاق و رفتارش مطمئنم و باورش دارم واقعا آقاست از نظر شخصیت و رفتار... 

ایشون از من تقاضای ازدواج کردن فقط یه مشکل وجود داره که مرددم کرده ایشون قدشون 170 و من قدم 175 یعنی پنج سانت از ایشون بلند ترم. واقعا ناراحتم نمیدونم  چه تصمیمی بگیرم میترسم قبول کنم بعدا تو زندگی حس خوبی نداشته باشم یا اینکه مردم مسخره کنن و من خجالت بکشم و میترسم رد کنم و دیگه کسیو مثل ایشون پیدا نکنم .

از لحاظ اخلاقی چون با خیلیا آشنا شدم اما هیچ کسی مثل ایشون نبود همه مشکلاتی داشتن از لحاظ اخلاقی که نمیشد قبول کرد. اما این آقا رو  واقعا قبولش دارم میدونم مردیه که میتونم روش حساب کنم و بهش تکیه کنم ولی تنها مشکلمون قد خانواده و دوستانم میگن قبول کن پسر خوبیه بعدا پشیمون میشی .

خواهشا از تجربیاتتون بگید یا زندگی های اطرافتون کمکم کنید که تصمیم درست بگیرم دوست ندارم فردا برم تو خیابون و مسخره بشم .


مرتبط با اختلاف قد در ازدواج:

خواستگار خوبی دارم اما هم قد هستیم

اختلاف قد چقدر در زندگی مهمه؟

نمی خوام به خاطر اختلاف قد، الکی خواستگارم رو رد کنم

به خاطر اختلاف قد نه میتونم ولش کنم نه ادامه بدم

اختلاف قد 25 سانت در ازدواج مشکل زاست ؟

آیا اختلاف قد و هیکل در آینده برامون مشکل ساز میشه؟

اختلاف قد در ازدواج

اختلاف قد 70 سانتی مشکل ساز میشه ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)