سلام دوستان عزیز

در مدتی که من و پسری که دوستش دارم با هم در ارتباط بودیم (حدودا دو سال)، موقعیت هایی بود که واقعا به احساسات هم آسیب بزنیم، مثل جمله هایی که گفته میشن و اصلا از ذهن آدم نمیرن ، یا مثلا ایشون به من تهمتی زدند و واقعا واقعیت نداشت و ....

و در مورد همه ی اون موقعیت ها حتی بعد از مدت ها بار ها جر و بحث کردیم و بعضی مواقع واقعا فکر کردیم که دیگر ازشون عبور کردیم، اما بعد معلوم شده که دوباره جایی پنهان شده بودند تا توی موقعیت حساسی دوباره سر باز کنند، و بعضی جاها که واکنش بدی به چیزی نشون می دهیم می دونیم که در حالت عادی این کار رو نمی کردیم و همه ی این ها مربوط به همون دلگیری های قدیمیه، و از جایی به بعد مانعی جدی بین ما شدند.

سوال من اینه که؛

واقعا چطوری می توانیم ببخشیم به طوریه دیگه هیچ جای قلب مون اثری باقی نمونه و این موانع از بین بره؟

(طرف مقابل بارها عذر خواهی کرده)


مرتبط:

از چه راه هایی بفهمم خواستگارم شکاک هست یا نه؟

چه جوری میشه از سالم بودن یه پسر مطمئن شد؟

چطور بفهمم که پسر مورد علاقه م خلق و خوی دخترونه داره یا نه؟

چرا رفتار پسر مورد علاقه م نسبت به من سرد شده؟

چطور درجه عصبانیت خواستگارم رو بسنجم؟

چطوری می تونم بفهمم که پسر مورد علاقم شکاکه یا نه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
شناخت قبل از ازدواج (۱۵۲ مطلب مشابه)