آقای هستم، چند وقته از دورادور متوجه شدم که همسایه مون به زنم تهمت ناموسی زده که همسرم رو آره ... ، منظورم از دورادور اینه که چند بار اشخاصی که از محل کارم رد میشدند به صورت غیر مستقیم اشاره به این موضوع داشتند و بعد از نگاه مردم و طرز بر خورد شون فهمیدم که این تهمت رو زدند.

چون که شاهد و مدرک ندارم نمیتونم بزنم دهنش رو سرویس کنم و بعدش شکایت کنم، محلی که زندگی میکنیم کوچیکه بد آبرومون رو بردن، خیلی خود خوری مینکم، در ضمن همسرم زن پاکدامن و باحیایی است نمیدونم چیکار کنم‌.

انگار توی منطقه ی ما تهمت و دروغ رو خیلی زود باور میکنند، من هم نمیتونم برم از در و همسایه پرس و جو کنم، حتی به زنم هم نگفتم اگه بدونه داغون میشه، خودم هم خیلی داغون شدم نمیتونم فراموش کنم، چیکار کنم؟


مرتبط:

نظرتون در مورد زنی که به یه مرد تهمت می زنه

تهمت زدن بدجور درد داره

بهم تهمت زدن که دختر خوب و سر به زیری نیستم

بعد از قطع رابطه با یه پسر، برام پاپوشی درست کرد که آبروم رفت



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه) مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه) سوالات حقوقی (۳۹ مطلب مشابه)