سلام

من یه دختر ۲۹ ساله مجرد هستم، از ۲۰ سالگی با عارضه پرمویی در صورت و ریزش مو شدید که منجر به از دست دادن نصف حجم موهام شده رو برو شدم. دکتر فوق تخصص رفتم که اسپیرونولاکتون داد، هیچ فرقی نکرد و برای صورتم از لیزر استفاده کردم که تقریبا از بین رفتن و سالی یه بار لیزر میکنم.

این موضوع باعث کم شدن اعتماد به نفس طی این ۹ سال شده، من خیلی چاق بودم به کمک خدا و همت خودم به وزن مناسب رسیدم هیکلم خوب شده. اما این کمی مو باعث خجالت زندگی من شده من میرم باشگاه هیچ دختری یا حتی خانم متاهل ای مثل من نیست، خیلی رشد موهام کم و تیکه تیکه است چون اینقدر می ریزه یه سری در میاد یه سری نه.

کسی راه حلی داره به من بگه مثلا چه مدلی بزنم موهام رو یا دکتر خوب معرفی کنید، من به خاطر این موضوع حتی دیگه به ازدواج فکر نمیکنم ممنون میشم کمک کنید.

مرتبط:

تجربیات شما در مورد ریزش مو

تجربیات شما در مورد قطع ریزش موها و رشد دوباره ی اون ها

تجربیات شما در مورد جلوگیری از ریزش مو

تجربیات شما در مورد حل مشکل چرب بودن و ریزش مو

درمان ریزش مو و تاثیر روغن سیاهدانه بر آن

بعد از دکلره موهام، ریزش موی شدیدی دارم




برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) زیبایی و بهداشت پوست و مو (۷۵ مطلب مشابه)