سلام

جنس مخالف برای هر کسی یه سری جذابیت ها داره . همین جذابیت ها بخشی از علل ازدواج هستش . یعنی مرد و زن به خاطر دسترسی داشتن به اون جذابیت ها با هم ازدواج می کنن .

بخشی از اون جذابیت ها جنسی هستند ، و باعث تحریک جنسی طرف مقابل میشن . پاهای زنان یکی از اون عوامل تحریک کننده است .

علاقه مردان به پای زنان موضوع عجیب و غریبی نیست . منتهی زیاده روی در این علاقه باعث ایجاد یه سری دردسرها میشه . وقتی مردی بیش از حد به این علاقه فکر کنه و اغلب فانتزی های جنسی اون پاهای زن باشن کم کم بحث فیتیش پیش میاد . در چنین وضعی علاقه به پای زن ، کم کم به وسایلی که به پای زن مربوط میشه هم سرایت میکنه . مثلا علاقه به کفش زنانه و تحریک شدن با اون !

این علاقه اگه کنترل نشه کار به جایی میرسه که مرد تمایل به برده شدن پیدا میکنه و از نظر شخصیتی و اقتدار در حد نگران کننده ای پایین میاد .

از طرف دیگه یه زن نمی تونه به چنین مردانی تکیه کنه و به چشم یک حامی به این مردان نگاه کنه . البته زنانی هم هستند که به خاطر یه سری عوامل از این برده بودن مردان استقبال می کنن . این زنان حقیر کردن مردان لذت میبرند . 

علاقه به پاهای زن در بین همه ی مردان وجود داره ، مثل علاقه به سایر نقاط بدن زن که ممکنه از نظر یک مرد زیبا باشن . بنابراین تا وقتی علاقه به پای زن به حد افراط نرسیده به طوری که یه مرد سایر اندام ها رو رها کنه و به پاها بیشتر از حد معمول توجه کنه ، جای نگرانی نیست .


بیشتر بخوانید :

به دنبال عادی جلوه دادن فـ پا هستم

به تازگی متوجه شدم که همسرم فیتیش پا دارد



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مطالب محسن نجفی (۱۴۰ مطلب مشابه)