سلام دوستان
دختری هستم زیر 25 سال که 1 ماهه نامزد کردم . من به تازگی متوجه شدم که همسرم فیتیش پا دارد میخواستم بدونم چطور باید باهاش رفتار کنم آیا منع اون از پا کار درستیه یا نه؟
اگه آقایونی که این میل جنسی رو دارن نظر بدن ممنون میشم  .

و یه سوال دیگه اینکه ممکنه فیتیش پا و سادیسم در یه نفر همزمان بروز کنه ؟

کمکم کنین لطفا

 

بیشتر بخوانید :

به دنبال عادی جلوه دادن فـ پا هستم

علت علاقه مردان به پای زنان

مرتبط:

نکاتی برای شوهرداری - خانوم ها بخوانند

من نمیدونم چطور شوهرم رو مجذوب خودم کنم

مجموعه پست های "تسخیر قلب احساسی شوهر"

چه جوری بلای شوهرم بشم ؟!

راه های نازکردن واسه شوهر

رموز عشوه گری و تسخیر قلب شوهر

آموزش گرم کردن شوهر سرد شده !

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

چطور به تقاضای رابطه جنسی شوهرمون نه بگیم که ناراحت نشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)