سلام بر تمامی هموطنان عزیز

مشکلی مزمنی برای من پدید اومده که علارغم اینکه از چندین جلسه مشاوره استفاده کردم منتهی مراتب به نتیجه خاصی نرسیدم و عملا در همون نقطه ابتدایی قرار دارم. خواستم اینجا حرفم رو بزنم و با هم فکری بسیاری از افرادی که اینجا هستند و کلی تجربه از اطراف و اکناف خودشون دارن راهی برای حل مشکلم پیدا کنم. خیلی وقت هست که این وبلاگ رو میشناسم ولی اولین باره که دارم پست میذارم. 

حامد هستم و حدودا ده ماه و نیم هست که نامزد کردم. با دختری که همسن خودم هست. البته قبل از نامزدی هم دو سال با هم در آشنایی بودیم. هر دو 30 ساله هستیم و همکار. تو محل کار با ایشون آشنا شدم و نهایتا به این نامزدی منجر شد. 

تحصیلات ایشون از من بیشتر هست و دانشجوی دکتراست، ولی من فوق لیسانس هستم. مشکل ما از اون جایی شروع شد که من متوجه شدم که نامزدم به شدت دست بزن داره. سر مسائل کوچیک و یا اختلافاتی که ممکنه بین هر دختر و پسری باشه زود از کوره در میره و تا الان چند بار منو کتک زده. 

من با وجود اینکه خیلی خیلی بهش علاقه دارم و همه جوره حاضرم پای زندگی باهاش وایسم و اگر مشکلی باشه با صبر و حوصله حل کنم . منتهی این دست بزن نامزدم خیلی برام نگران کننده ست . زود عصبانی میشه و زود از کوره در میره. 

مشاور گفت باید تحت درمان روانشناختی و اعصاب و روان قرار بگیره که خودش به شدت مخالفه و میگه به مرور کنترل میکنم خودم رو و اصلا راضی نمیشه از قرص و یا درمان دارویی استفاده کنه . ولی من تردید دارم. 

اصلا و ابدا نمیخوام به هیچ عنوان از دستش بدم. چون واقعا عاشقشم و اون هم منو دوست داره. ولی دیگه راه حلی برای این مشکل به ذهنم نمیرسه. برخلاف نامزدم من خودم خیلی آروم و صبور هستم .قرار هست تابستون یه مراسم ساده بگیریم و بریم سر خونه زندگی مون. 

با وجود اینکه پدر خانومم وضع مالیش خیلی خیلی خوبه و حتی یه آپارتمان برامون کنار گذاشته ولی نامزدم اصلا اهل تجملات و مراسم های آنچنانی نیست و حوصله مراسم سنگین رو نداره. آیا اگر یه مدت از هم دور باشیم این خلق و خوی خشن نامزدم تعدیل میشه؟، آیا ممکنه بعد از شروع زندگی شدیدتر هم بشه و یا احتمال این هست که اگر بچه دار بشیم این موضوع از بین بره و آروم تر بشه؟ 

تمام این سوالات رو از مشاور پرسیدم ولی جواب درستی نگرفتم. شاید تجربیات دوستان بتونه راه گشای این مشکل من باشه و یا دست کم یه گزینه مناسب بهم برای مقابله با این مشکل بده .  

شما با نامزدتون که دست بزن داره چه طور رفتار میکنید؟ به نظرتون من چیکار باید بکنم؟، تشکر میکنم از همه تون


شناخت دختران:

دخترها، وقتی یه پسر به شما نزدیک میشه، چی در موردش فکر می کنید؟

چطور میشه فهمید جواب نه دختر، واقعی هست یا ناز کردن؟

دختر پر رو میشه زیادی بهش زنگ بزنی؟

روانشناسی دختر خانوم ها از زبان خودشان



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)