سلام به همگی

ظلم هایی در زندگی بهم شده که تصور می کنم فرد ظالم عقوبتی هم ندیده. شاید هم دیده و من مطلع نشدم. از اول زندگی کلا انگار خدا با من مشکل داشت. اصلا به این اعتقاد دارید که هر کاری در دنیا بکنید بازتابش به خودتون برمیگرده؟

از تجربیات خودتون در ماجرای ظلم کردن و تاوان پس دادن بگید. داستان های واقعی از زندگی خودتون یا اطرافیان تون بگید، شاید من و امثال من دل مون آروم بگیره که خدایی هم هست. یک عده هم حواس شون به نامردی هایی که در حق دیگران می کنند باشه.

در ادبیات ملی و دینی و علمی با مفاهیمی مثل کارما، ذره شرا یره و ذره خیرا یره ، حق الناس ، هر خوبی کردی به خودت کردی، دنیا بازتاب اعمال ماست، بهشت و جهنم چیزی جز بازتاب اعمال ماست، از هر دست بدی از همون دست میگیری و ... بهش پرداخته شده است. اما در واقعیت می بینیم "ظالم همیشه سالم".

اگر در روابط مالی، زندگی، خانوادگی، احساسی و عاطفی و عشقی، شغلی، ورزشی، ملی و ... در زندگی خودتون یا اطرافیان تون مساله ای دیدید که طرف در اثر بدی و نامردی که کرده اتفاقات بدی بر سر خودش اومده و خدا جواب ظلمش رو داده بنویسید. 

افرادی که خیانت در امانت خیانت در زندگی کردند دل شکستن را موجب شدند به فرد نازایی طعنه زدند حق کسی رو خوردند و از این دست اتفاقات.


مرتبط:

حق الناس از حق الله هم خطرناک تره

توضیح در مورد موقف حق الناس در قیامت

با توبه، خدا هر گناهی به غیر از حق الناس رو میبخشه؟

چون از حق الناس نمی گذرم آدم بدی هستم؟

سوال در مورد حق الناس تجرد و استحباب ازدواج

گناه اعتراف به گناه زیاد تره یا حق الناس؟

حق الناس شکستن دل (1)

حق الناس شکستن دل (2)

حق الناس دل شکستن (3)



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)