سوالی داشتم. دوست دارم بیشتر آقایون جواب بدن.من چند مدت با پسری دوست بودم. متاسفانه این رابطه خیلی خیلی عاشقانه بود و طرف مقابل من هر ثانیه بهم عشق ورزی میکرد و تو چشم هاش ،نگاهش و رفتارش عشق موج میزد. به مدت یک سال روزانه شاید 50 تا اس ام اس عاشقانه که سنگ رو اب میکنه . وعده های از بعد ازدواج. من به شدت دختر عاطفی هستم و وقتی دیدم این آقا این طوره گفتم حتمن دیگه شوهر من پیدا شده.اما گذشت و دوست پسرم که اون همه قول ازدواج تو کاخ و ... داده بود واسه خواستگاری نیومد و منم کات کردم.
سوال من اینه.الان فکر میکنم من بهترین شوهر دنیا رو از دست دادم و فکر میکنم دیگه هیچ مردی انقدر که اون می کرد عشق بازی نمیکنه. همیشه فکر میکنم شوهر آینده من دیگه قرار نیست به من حرف های عاشقونه بزنه و بوسم کنه و بغلم کنه و دورم بگرده . و فکر میکنم این آدم رو زمین تک بود!! آیا واقعا اینطوریه؟  آقایون تو خونه خانوم شون رو بغل میکنن؟ روزانه چندین و چند بار میبوسن ؟ قربون صدقه ش میرن ؟ تو طول روز بار ها و بار ها میگن _عاااشقتم_ دوست دارم_ اگه تو نباشی....._ بدون تو...._ یا اینا فقط تو فیلم هاست؟ 
بهم نخندین ولی کم سن و سالم نیستم... اما شاید اگه این تجربه دوستی نبود توقعم بالا نمیرفت! این دوست پسر قبلیم باعث شده که خیلی وابسته عاطفی شم ... آخه بعضی خانوم ها میان میگن شوهرمون رمانتیک نیست... یا حتی وسواسیه. اگه شوهر من اینطوری باشه من میمیرم که ...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)