سلام دوستان

چند وقت پیش به مغازه ای رفته بودم کمی مواد خوراکی و این ها بخرم، اون جا یه نفر رو دیدم که کمی مواد خوراکی برداشت قایم کرد تو لباسش...، منم هیچ کاری نکردم...، اما نمیدونم کارِ درستی کردم؟ یا اینکه منم تو کارش شریک شدم چون هیچی نگفتم؟، این فکرم رو کمی مشغول کرده ... .

اینم بگم‌ که اون فرد وضع مالی خوبی نداشتن... اینو از قبل میدونستم.


مرتبط:

جایی ببینم حقی ناحق میشه واکنش نشون میدم

برای افشای عدم رسیدگی به حقوق اجتماعی مون باید چه کنیم ؟

لزوم رعایت حقوق شهروندی

من یه دختر ساده هستم که نمیتونه حقش رو بگیره



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)