سلام

میخوام به خواستگاری دختری بروم که کار رادیوگرافی انجام میده و روزانه در معرض تابش اشعه ایکس هست. در طول هفته چند روزی هم در مراکز اسکن قلب هست که بطور مستقیم در معرض اشعه هست که حالا با لباس مخصوص حفاظت میشه. نگرانی من اینه که من همیشه  با ایشون تماس دارم اشعه به بدن من هم منتقل میشه؟، آیا این اشعه برای بچه ها مضر نیست؟، نقصی در بچه ها ایجاد نمیکنه؟

ممنون میشم راهنمایی بفرمائید

پیشنهاد:

بازار کار رشته ی تکنسین رادیولوژی

در حال حاضر حقوق تکنسین رادیولوژی چقدر هست؟

به نظر شما رشته رادیولوژی خوبه ؟

من بین رشته گمرک و رادیولوژی موندم ، درآمد کدوم بهتره ؟

چند سوال در مورد رشته رادیولوژی

آینده شغلی رشته رادیولوژی



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج با دختران شاغل (۲۶ مطلب مشابه)